Äntligen! ♥

Godmorgon alla!

Som min rubrik lyder så säger jag äntligen! Äntligen börjar min och älsklingens lägenhet kännas riktigt mysig! & hemmakänslan bara växer mer och mer. Jag har tidigare kännt att vi fortfarande är nyinflyttade eftersom det fattas en hel del möbler som vi inte har kunnat köpa för vi inte har haft råd. För vi köper ju absolut inget på avbetlaning som endel gör!

Så igår var vi i Jönköping och fick med oss en hel del mysigt hem :) b.la. en byrå/skoställ till hallen, som vi har letat! Vi har alltid velat ha en byrå där, men alla vi tittat efter har varit för djupa, alltså har tagit för mycket plats. Men nu äntligen hittade vi en som bara var 17cm djup - perfekt!

Men nu av slöjar jag inte mer! Tänkte att jag skulle städa hela lägenheten & sedan ta kort på allt som är nytt :) dock satte vi inte upp allt igår för det blev försent. Synd bara att jag inte kan borra själv.. Eller kan och kan, jag vill inte för att det kanske bli fel :p annars hade jag ju kunnat överraska älsklingen :)

Men hörs senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0