Andra natten

Hello!

Här sitter jag och har precis kommit tillrätta efter att ha gett mat och medecin till den lille :) nu återstår det bara o se om han somnar oxå. Inatt förblev jag visst helt öde ensam här i lägenheten.. De hade visst åkt på lite minisemester. Så förblir själv. Men det gör ju inget, jag hade ju varit själv endå, fast att de sov. Så samma sak nästan. 

Har kommit på att man kan koppla min iPhone till datorn med för att surfa - måste vara världens bästa uppfinning! Helt fantastiskt att man kan göra så ;) haha. Men smart om man ska bort och det inte finns trådlöst bredband! (y)



Förövrigt så väntar jag på att min älskling ska komma in på msn och göra mig sällskap :) hihi, känns ju som gamla goda tider då man bodde hos föräldrarna och alltid skrev med varandra på msn. & man skickade alltid gulliga godnattsms osv.. Blir liksom lite samma sak nu när jag jobbar natt. Skillnaden är väl att jag inte får sova -.- haha. Men det går bra endå. Trivs med mitt jobb :)

& nu var jag just inne hos lillen, nu sover han som en liten orins :)

Min älskling kom in på msn nu med :) så bara för att han är så bra, och jag inte har mycket att göra så ska jag göra en såndär frågelista om han och mig. Nivet, en sådan som man gjorde när man var mindre :p hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0