Välkommen till hejsandra!

Hej!

Jag har tidigare haft en blogg här som ni kan titta in på här! Jag tog ett väldigt långt uppehåll därifrån, och jag hade väldigt många sådana.. Så jag kände att jag behövde en nystart! Ni får väldigt gärna gå in dit och läsa oxå, eftersom det står en hel del om mitt liv där, och på så sett kanske ni kan få ett bättre bild av mig. Dock så kommer jag inte använda den gamla något mer.

Men nu tänkte jag berätta lite om mig själv :)
Jag heter Sandra Johanna Gustafsson och är 18 år. Jag bor i en liten håla som kallas för Nässjö, som ligger 4 mil nedanför Jönköping. Egentligen bor jag hos mina föräldrar som bor i Fredriksdal, som ligger 8 km utanför Nässjö. Men ska snart flytta ihop med min pojkvän Andreas snart, och då hamnar vi i Nässjö :) Jag går min sista termin på Barn- och fritidsprogrammet på Brinellgymnasiet, så snart tar jag studenten! Så kul kommer det bli, längtar massor! Efter gymnasiet blir jag barnskötare eller personlig assistent, men jag har ännu inte bestämt mig om det är det jag vill jobba med. Helst vill jag inte plugga vidare, men man vet ju aldrig ;)



Som jag skrev tidigare så har jag en pojkvän som heter Andreas, han kommer att nämas mycket här i, så kom ihåg hans namn ;) haha. Vi har varit tillsammans i snart 1½ år, och vi hade tänkt att fira det genom att åka till Göteborg och sova på hotell i 2 nätter. Kommer bli riktigt mysigt! & det är inte längt kvar! Vi åker den 24 mars :) Vi är även fullt uppe i att leta efter lägenhet, så vi kan få vara med varandra hela tiden :) Har redan börjat köpa in lite möbel och köksredskap. Kommer bli underbart! :) ♥

På min fritid umgås jag mycket med min pojkvän. Men när jag är hemma så gosar jag med mina underbara hundar, Rambo & Tibbe som ni ser i menyn längst bort → de betyder allt för mig! Annars så fotar jag väldigt mycket, och ni kommer se en stor del av mina bilder här framöver :) ska bara komma ut o ta massa nya. Funderar även på att gå en fotoskola efter gymnasiet, men har inte lyckats bestämma mig än.

Så.. det var lite om mig, kan inte komma på mycket mer om mig just nu. Men ni får jättegärna ställa massvis med frågor genom kommentarer! Så ska jag försöka svara så fort jag kan :)

Tack för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0