Trelleborg

Idag var jag & Annie i Trelleborg med två till o red :) var riktigt kul. Kändes skönt att vara uppe på dess rygg igen, saknar verkligen att rida! Får väl försöka få kontakt med någon som jag kan hjälpa :) Men iallafall, tänkte jag skulle slänga upp lite bilder :) Dock kom jag bara med på en bild, så den kör vi stor ;) de andra klickar du på för att få dess riktiga storlek.





Riktigt trevligt var det! Efteråt tog vi oss en pizza och sen bar det av mot Malmö igen. När jag & Annie kom hem till lägenheten så skulle det komma en nisse för att fixa vårat fönster som inte gått o stänga sedan lördags. Han sprayade en massa såntdär fett som ska göra så att det hjälper, men gick det? Nej. Så han skulle komma tillbaka imon..

Sen tog vi oss varsin välbehövd dusch. & nu så vaknade jag just upp från att ha slocknat totalt sedan 5 typ (a) haha, blev visst lite trött ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0