Tack Annie! ♥

Jag måste få tack dig Annie, för en helt fantastisk vecka! Jag har nog aldrig haft så kul som jag har med dig. När jag fick veta att du skulle flytta till Malmö blev jag riktigt ledsen. För kände direkt hur jag höll på att förlora dig.. Men nu efter att ha varit en vecka hos dig har jag fått tillbaka hoppet :) jag kan ju åka till dig hur mycket jag vill, & du kommer ju hit med :) Känns faktiskt lite bättre nu (a)


Men iallafall, nu har jag fått ordning på resväskan. Skönt! Nu tänkte jag ta tag i all pappersgöra jag lämnade efter mig när jag åkte.. En hel del kvitton och räkningar som jag inte satt in i pärmen ännu. Jag måste verkligen få ordning på allt här! & min garderob?! Det behövs verkligen en flytt nu känner jag! .. Så jag kan få mig ett kontor, och en större garderob :D
Sen ska jag väl kanske ta tag i lite plugg.. Kom på att jag totalt glömt göra klart en uppgift i Svenska B :/ dessutom en i Samhäll sedan jul ;s suger med skola! Men har ju ledigt ett tag till :) skönt det!

Nehe, nu ska jag ta tag i verkligheten. Får se ifall man får träffa sin älskling redan ikväll eller om det blir imorgon :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0