Sökt jobb

Hej igen!

Ringde på en lägenhet innan idag :) och vi får komma o titta på den imorgon :) längtar redan! Hon berättade att de höll på o renovera den med. Så de väntade bara på att badrummet skulle bli klart. Men fick ju såklart titta på den endå, men bara att vi skulle tänka på att inte badrummet var klart. Men nytapeserat oså är det :) spännande!

Men iallafall, jag har sökt ett jobb idag med (y) eftersom jag inte får vara kvar på Posten så måste jag ju försöka hitta ett nytt. Så jag kollade på arbetsförmedlingens sida ifall de hade något man kunde söka. Så såg jag att Cheapy i Nässjö sökte säsongsarbetare. Perfekt tänkte jag! Är ju alltid något. De ville ha någon som kunde jobba i lagret med uppackning o sådant. Dock ville de ha någon som kunde jobba i kassa och hade truckkort med. Men skrev att jag gärna ville lära mig osv. Alltid bra ;)



Tjänsten var från och med nu tills sista augusti. Så passar ju perfekt. Dessutom var det kvälls- och helgsjobb så jag kan ju ta det även att jag går i skolan. Bara man kan göra upp så det går ihop med mitt schema på Posten nu i mars månad. Efter det kan jag ju jobba hursomhelst. & efter jag slutat skolan så kan jag ju även jobba dagtid.

Så nu får vi hoppas på bra svar :) återkommer om detta när jag fått svar.

Nu ska älskling bara komma hem sen ska vi äta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0