Måndag igen

Nu har jag visst inte skrivit fören i lördags. Men det beror på att jag inte hunnit eller riktigt haft tillgång till en dator. Sandsjöbaden i lördags var som väntat - riktigt gott! På kvällen tänkte jag & Andreas gå ut på hotellet. Men sen fick jag sån huvudverk så blev inte så. Fick köra mamma & pappa till en i Nässjö, och sedan köra hem de senare.

Igår så var det en riktigt sån slappar dag. Riktigt skönt! Vi hämtade pizza som vi åt hemma hos mina föräldrar. Sen åkte vi hem till Andreas igen o tittade på film o bara slappade hela kvällen sen. Var även ute med mina hundar en stund efter maten :)

Nu så sitter jag i älsklings säng o väntar på att han ska komma hem på lunch. Då händer det grejer! Han kommer hem med information från chefen, sen blir det nog ett samtal! :D åh så spännande!

Men nu avslöjar jag inte mer, får se sen hur det blir :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0