Malmö är farligt! ..

.. för det gör så man blir av med pengar! ;D

Räknade just ihop att jag har gjort av med 1156:- sedan jag kom hit i fredags! Det är bara 5 dagar, och ska vara här i två/tre dagar till! Hur ska detta gå? ;) haha. Men ni ska få se vad det är jag har lagt pengar på.



Direkt när jag kom hit så köpte jag ett busskort för 200:-
Sen tog jag ut 200:- som jag kunde ha till Hipp på kvällen.

Lördagmorgonen gjorde jag av med 30:- för frukost på McDonalds.



Söndagen tog vi oss en shopping tur och då blev det:
Solgasögon, Gina Tricot 59:-
Klänning, New Yorker 179:-
Blev även ett McDonalds besök då med, 65:-



Igår skulle vi gå på bio, men vi kom in för tidigt så vi tog oss en lite shopping tur igen.
Då blev det Jeans, Bikbok 199:-
Zinkpasta, Apoteket 35:-
& sen då två biobiljetter 190:-

Klicka på bilderna för att se deras riktiga storlek.

Men nu måste jag skynda mig att klä på mig, Annie kommer snart hem och då ska vi gå o handla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0