Kort dag

& väldigt onödig!

Ja som sagt, det var en väldigt kort dag i skolan idag. Började halv 10 med idrott, men när jag just bytt till shorts så säger en i klassen att vi inte behövde va ombytta. Så tur nog var att jag bara hunnit byta till shorts. Sen så hade vi bara en tråkig genomgång av vad vi ska göra de sista gångerna nu. Shit, det är ju verkligen inte långt kvar! ;o

Och en sak till om idrotten, har fått en ny lärare för 3e gången vi började. Jobbigt vill jag säga. Gillade honom vi hade nyss, men han är pappaledig nu. Men aja. Sen när vi slutat så hade vi långt hål innan Religionen började. Men så fick vi höra att den var inställt. Jippie! Men då satte jag & Jennie oss för att skriva utvärderingen av Musikprojektet. Skönt o bli av med den med :)

Sen måste jag passa på att säga att jag & min älskling har 1 år & 5 månader idag :) ♥ Älskar honom så himla mycket! Om exakt en månad åker vi till Göteborg! Åh va mysigt det ska bli. Längtar som tusan :D kan ju nästan börja räkna ner nu :)



Här var vi fulla & glada på min 18 års fest :D haha, gulligt. Idag så ska vi ta en sväng på stan tror jag, om han inte får jobba över. Ska göra lite ärenden :) annars får det bli imorgon eller på lördag. Blir nog bra det med :)

Nu ska jag ta o skriva klart det jag började renskriva på svenskan i måndags. Så jag har det gjort med. Därefter är det bara en stort jävla prov jag ligger efter i. Men det tar vi en annan gång ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0