Just nu: packning

Godkväll allesammans!

Detta blir nog mitt sista inlägg i Malmö för denna gång :/ lite trist faktiskt. Beställde biljett för en stundsen, så jag åker vid 9.17 imorgon. Var meningen att jag skulle ha åkt på kvällen eller fredag morgon. Men Annie går i skolan hela fredagen så kunde inte åka då. Så tänkte att jag åker imonkväll istället. Men då fanns det inga billiga biljetter vid den tiden :/ Så får åka innan Annie börjar skolan imon.

Menmen, inga tårar, jag får ju träffa min älskling :) ♥

Så just nu: packar jag. För att se till så jag får med allting imorgon, och så jag slipper packa imon på morgonen.

Men ni alla får ha det så bra, så hörs vi när jag är hemma i Nässjö igen imorgon vid 11-12 tiden :)

Pusspuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0