Just nu: Malmö

Hej igen!

Tänkte berätta att just nu sitter jag hos min kära vän Annie, som för en månadsen flyttade till Malmö för att plugga till socionom. Jag åkte hit i fredags och ska stanna här tills torsdag kväll tror jag. Eftersom vi har sportlov nu så tänkte jag att det kunde vara kul att hälsa på henne! :)

I fredags när jag skulle åka hit så började det med att mitt tåg var försenat i 1h och 40 min.. jättekul! Men när jag väl kom hit så stod hon där med öppna armar och hade lasange som väntade på mig där hemma i lägenheten. Åh hon är guld värd! Senare på kvällen så kom hennes klasskompis Louise och en som hette Emmy och då började vi dricka lite smått. Efter någon timma så kom det fler och förfesten var fullt igång! Vid 11-12 tiden på kvällen så tog vi taxi till ett ställe som kallades för Hipp - och då började festen vill jag lova! Gud, jag har nog aldrig haft så kul! :D Måste få lov o säga att det var sjukt mycke bättre i Malmö än hemma i Nässjö eller Jönköping! Vi dansade som aldrig förr och blev bjudna på drinkar hela tiden av en kille som var med på förfesten. Lite innan 3 på natten tog jag, Annie & Louise taxin hem till lägenheten och hade askul. En stund senare slocknade vi ;)

Haha riktigt lyckad kväll må jag säga! Så jag slänger upp några bilder från kvällen :) klicka på för att se dess riktiga storlek.



I lördags var det meningen att det skulle komma folk för att spela & dricka lite, men de kom aldrig. Så vi hade myskväll med taco och film :)

Igår så tog vi bussen in till Entré för att shoppa! :D införskaffade mig ett par solglasögon, välbehövda eftersom här i Malmö så är det rena våren! Köpte även en tröj-klänning :) men den kommer på bild någon annan gång.

Men för att liva upp till kategorinamnet..

Just nu: I lägenheten & väntar på att Annie ska komma hem från skolan. Ska laga mat till henne tills hon kommer hem. Sedan ska vi fira alla ♥ dag med att gå på bio :) Burlesque blir det. Synd bara att det inte kunde vara min älskling jag gick med.. <3 saknar honom!


Kommentarer
Älskling <3

Awww, saknar dig med, kom hem nu <3

2011-02-14 @ 22:17:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0