Hotellet

Hej alla glada!

Ikväll blir det hotellet med sköna människor :) så sitter här o småtaggar lite till musik. Ska ta en sväng hemåt sen för att hämta kläder och smink och sådant. Är nämligen hemma hos Andreas nu, väntar på att han ska komma hem. Dock tyckte jag hörde honom i dörren där nere nu ;)

Är även riktigt sugen på att göra en ny tatuering. Men kanske får nöja mig nu på ett tag ;p Men har iaf tänkt mig något liknanade denna, fast bara den delen över sträcket som jag satt dit. Annars blir den way too stor.



Så vad tycker ni? Kanske att man sätter dit någon extra blomma eller så. Gör om den lite iaf, men själva stuket på det iaf.

Nu ska vi väl försöka ragga lite fler folk till hotellet. Sen blir det chipslåda hemma hos mig ikväll med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0