Helg!

Yes, nu är det äntligen helg igen! Skönt som bara det. & ledig helg dessutom är ännu bättre! Dvs, inget jobb på Posten. Tänkt va fort veckorna går egentligen, tycker nyss det var helg. Men ska inte klaga! :D

Idag när jag vaknade så tänkte jag kolla mejlen, eftersom jag väntar svar från olika håll här framöver. Och det visade sig att jag & älskling har fått svar på en lägenhet vi kikat lite på :D Så jag slänger mig upp o sätter på datorn för att svara på det :) dock visste jag inte till hundra hur nu detta skulle gå till. Men det stod iaf i mejlet att man skulle ringa om man ville ha mer information. Dessutom ville de ha svar senast 3/3 och det skulle man göra genom att logga in på sin profil. Så jag gjorde det :) men nu under dagen har jag fått klart för mig att de ringer oss. Så nu får vi hoppas på svar! Dock tror jag de kommer ringa på måndag.. eftersom jag svarade halv 9 imorse, och de har ännu inte hört av sig.



Lönen trillade ju in på kontot idag med! Gött som bara den. & förvånadsvärt mycket denna gången, ännu bättre :) Men räkningarna kommer man ju inte undan endå.. Denna gången är det försäkring på bilen. Mobilräkningen är det ju något cpigt med så den kommer inte fören nästa månad, & därefter drar det igång med funktionen om att det kommer varje månad.

Men iaf, nu ska jag se till att de blir gjort. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0