Greys Anatomy

Nehe.. jag är jättetrött! Blev inget pluggande för min del.. Fy på mig! La mig i sängen och vips så sov jag. & nu för en stundsen så åt jag mat. Nu är jag fortfarande lika trött. Så jag tror nog allt att jag lägger mig i sängen för att titta på ett par avsnitt av Greys Anatomy säsong 4 :)



Fick ju säsong 4 och 5 när jag fyllde år, men har inte kunnat se så mycket. Har haft fullt upp med allt annat. Men så är det ju ibland ;) nu är det iaf bara säsong 6 kvar! Får hoppas jag har pengar till att köpa den snart, eller om någon snäll person köper den till mig (a) haha.

Älsklingen kanske kommer en stund ikväll med, får väl se om han dyker upp. Imorgon ska vi iallafall åka till Jönköping var det väl tänkt :)

Men godkväll på er alla andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0