God morgon!

Jag kunde inte sova igår.. Jag bara låg o tänkte på en lägenhet med min älskling! Kan inte riktigt förstå att vi verkligen är på gång. Ska ringa på två stycken på måndag :) åhh, så spännande! Hoppas vi får en visning fort :) Går det som tänkt så är den ena ledig direkt, men tror inte vi kommer ta den fören 1 april endå. Den andra är ledig 1 mars, så hoppas väl på att båda går att ta 1 april, vilken vi än tar eller vill ha.

Hoppas, hoppas, hoppas! Jag vill verkligen!

Mars månad hoppas jag isåfall att den går riktigt fort! Men det tror jag att den gör, eftersom vi har så mycket att se fram emot. Den 24-26 mars ska vi ju till Göteborg :) ska bli så mysigt! Är bara en månad kvar på torsdag. Sen den 30 mars så jobbar jag mitt sista pass på Posten, riktigt skönt vill jag säga. & går allt som vi hoppas på så flyttar vi ju helgen efter Göteborg! Åhh jag hoppas med hela mitt hjärta!!

Nu ska jag äta lite frukost, måste ha lite i magen iallafall, ska ju inte äta på Sandsjöbaden fören 2 ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0