Fredag igen

..& lovet är snart slut. Usch va det går fort! Vid denna tiden förra helgen var jag i Malmö o drack och hade riktigt kul! Nu har jag istället precis kommit hem från Posten efter att ha arbetat i 3,5h. Fy.. Hade så gärna stannat kvar!

Men iallafall. Idag så vaknade jag upp med min älskling brevid mig :) helt underbart med andra ord. Vi gosade lite med mina hundar och åt lite frukost. Sedan bar det av mot Jönköping :) där skulle jag se om jag kunde hitta mina efterläntade skor som jag hittade i Malmö, dock som inte fanns i min storlek. Tror ni de fanns i min storlek här i Jönköping då? NEJ! & fy så arg och ledsen jag blev! Hade verkligen riktat in mig på dom :/ sjukt snygga var de.. Kanske har bättre tur i Göteborg om en månad. Om de ens finns kvar då..

Men inga sura minen för det, vi tog oss en shopping tur inom möbler och inredning :) dock inget köpt eftersom vi inte har våran lägenhet än. Men det kommer det med! Hittade en schysst soffa, och en helt underbar garderob! Så nu hoppas jag nästan lite på att det inte finns några garderober i lägenheten så jag får köpa den (a) hihi. Tittade lite på soffbord och tvmöbler med. Men inget direkt som vi fastnade för.






Imorgon blir det att åka till Sandsjöbaden för att äta planka! Sjukt gott. Har ni ätit där någon gång? Om inte, gör det! I vilket fall så fick vi det i julklapp av farmor. & när jag säger vi så menar jag: Jag & Andreas, Mamma & Pappa, Min syster & hennes pojkvän + Min faster & hennes man, mina 3 kusiner var av min störta kusins pojkvän oxå :) Så alltså är det min familj och mina kusiner kan man säga. För att det ska bli enklare ;) Men ska bli sjukt gott!

Nu ska jag titta runt lite här, sen blir det nog sängen för min del :)


Kommentarer
Andreas Hultinsson

Helt underbart o vakna upp med min älskling "Sandra" igen <3 Längtar tills göteborg o framför allt tills vi flyttar ihop så jag får sova i jämte dig varenda natt o börja leva livet med dig (A)

Hoppas vi får lägenhet snart med så vi får inreda den, längtar dit med ska bli kul ;)

Ska bli gott imorgon med mat, inte ätit där men får se vad dem har för god mat att bjuda på ;)



Puss älskar dig // Din Andreas <3

2011-02-18 @ 22:40:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0