Biobesök som avslut

Hej alla pigga människor såhär på måndagmorgonen! Haha, visserligen har väl de flesta av er varit vakna ett x antal timmar? ;)

Min helg har vari helt okej. I fredags så kom älskling till mig o vi tittade på film o lite. Blev inte så mycket av den dagaen. I lördags så taggades det fest, och så blev det oxå. Jättekul fram tills jag nog fattade hur korkad man kan vara egentligen. Vem tar liksom på sig 11 cm klack när man ska dansa o stoja hela kvällen? Jo jag, men jag tänkte mig då inte för. Jag hade väldigt kul men tillsut blev jag bara helt förstelnad så fruktansvärt ont hade jag. Så jag säger det till mig själv - gymnasitkskor nästa gång! ;)

& måste ju säga att bilder kommer att komma upp från utgången, men inte just nu.

Igår så bestämde vi oss för att gå på dejt. Så blev bio i jkpg på kvällen. Gullivers resor i 3D.



Jag hade faktiskt förväntat mig mer av filmen måste jag säga. Eftersom det var 3D så trodde jag den skulle vara kul o det skulle vara häftigt att titta på den. Men tycker inte att det var så mycket 3D effekter.. Filmen i sig var visserligen helt okej, men hade som sagt förväntat lite mer av den.

När vi kom hem från bion så satte vi oss o beställde hem filmer från CDON.com. Haha, fick en såndär filmmani tror jag. Jag har länge älskat filmer där Angelina Jolie är med, hon är så jäkla grym! :D så jag beställde hem lite äldre filmer med henne, men som har sett tidigare eller vet är bra. Nu väntas bara Salt och The Tourist. Men de är så nya så de är ftf dyra. Andreas klickade hem lite acion filmer han med, sånna som han gillar. Sen så blev det en box med Ice Age 1,2,3 och dessutom Sex and the city - The movie :)

Så ser fram emot när de kommer hem :) blir nog Angelina Jolie maraton nästa helg (a) haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0