Bikini

Från detta..



Till detta..



På bara några minuter!

Det vill säga: Jag satt och sprättade upp banden i ryggen på bikinin, så jag kunde knyta dom i nacken istället :D För jag tycker det är mycket snyggare att knyta i nacken :) Men iaf, denna bikini överdelen fick jag av min syster för den var för liten till henne. Snällt :)

Ska även skicka efter en ny bikini överdel imorgon när lönen har kommit in. Då blir det en sånhär..


& även den ska jag sprätta upp i ryggen så man kan knyta banden i nacken :) Anledningen till att jag skickar efter en ny i leopard är för att jag redan har en leopard bikini, men tråkigt nog så är överdelen för liten. Och jag som ääälskar leopard måste ju naturligtvis ha en ny som passar till leopard underdelen :D

Dessutom så var det någon som viskade om att vi ska bada bubbelpool i Göteborg, min älskling och jag. & då måste jag ju självklart ha en snygg bikini, eller vad säger ni? ;d

Åhh vad jag längtar till sommaren nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0