Ullared

Idag har jag varit i Ullared med min kära pojkvän och mina svärföräldrar :) mysigt! Gjorde inte av med lika mycket pengar som på min födelsedag, men lite blev det allt. Men just nu är jag sjuuukt trött! Och jag har så saatans ont i fötterna :( så skulle behöva lite massage (a) får hoppas min älskling kan hjälpa mig med den delen sen.. hihi.



Men jag tänkte lägga upp en bild på vad jag köpte, men det får faktiskt bli imorgon :) Har precis bokat och betalat biljetter till Nässjö Revyn. Mamma och jag ska gå nästa fredag, den 6:e. Ska bli kul! Min brukare är nämligen med och spelar teater, så det ska bli kul att se. Hoppas man hinner träffa henne lite med. & på tal om brukare:

Jag ska jobba imorgon. På självaste nyårsafton. NATT! Så jag ska spendera mitt nyår på jobbet, men det blir nog att fira lite där med :) såklart inte med alkohol, och såvida jag sköter mitt arbete. Men jag har inget emot att fira nyår på jobbet :) 12 smaskiga vakentimmar, det hade man väl varit uppe endå? ;) haha, men inte tjänar man pengar på att supa och fira av raketer!! Go lön blir det iaf.

Men nu blir det bara mys tills älskling kommer, och även när han kommit. ♥ puss


SNART BÖRJAR MIN VIKTRESA - GLÖM INTE ATT FÖLJA DEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0