Schema

Har suttit och tänkt lite på hur mina dagar kommer att se ut när jag börja min resa. Så har skrivit ett schema som jag kan börja med att försöka följa. Sen får man väl ändra lite oså, öka tygnden på själva träningen kanske :) Det vad jag tror kommer vara svårast för mig, det är att lägga om kosten.. Men jag ska lyckas!

Tänkte iallafall skriva upp skissen på schemat, och hoppas att ni kan komma med förslag ifall detta kan låta bra eller inte!

05.30 - Vakna
05.45 - Promenad med hund, 15 min
07.00 - Frukost
08.00 - Zumba 20-50 min (beroende på hur hårt man vill köra)
10.00 - Mellanmål
12.00 - Lunch
13.00 - Promenad med hund, 30 min
14.00 - Mellanmål
därefter vila
16.00 - Middag
17.00 - Promenad med hund, 30 min
18.00 - Träning på gym, 60 min (löpband, roddmaskin, cykel..osv)
20.00 - Kvällsmål
21/22.00 - Sova

Naturligtvis så kommer så kommer det fyllas på efter träning med tex banan, hört att det ska vara bra :) har även tänkt att detta gäller mån-fre, och att lör-sön får jag lite sovmorgon och inte träning utöver de vardagliga promenaderna. På gymmet så kommer jag nog till en början bara köra på kondition. Men efter kanske någon månad så kör jag nog på lite styrka med, tex mage och rygg.


Kommentarer
johan:D

grymt snygg blogg sandra :D redigt nice. gillar körsbärsträdet :D

2011-12-21 @ 13:19:43
URL: http://johanakesson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0