Så laddad!

God morgon!

Bara sedan några dagarsen, då jag bestämde mig för att göra om bloggen - så har jag bara blivit mer och mer laddad för min vikt resa! Vill börja nu!! Men känns dumt att börja innan den riktiga starten. Det jag kan göra nu är ett lägga upp en plan, göra ett schema för hur jag ska träna, även komma på delmål osv. Det krävs ju lite planering ;) och jag hoppas verkligen att min pojkvän ställer upp på mig som han har sagt! Att följa med mig på träningar, och pusha mig! Tror inte att jag klarar att komma igång utan honom..

Men jag är laddad! Jag vill detta sååå himla mycket! & det finns en hel del saker som gör mig motiverad. Så om dryga två veckor - då kommer jag vara fit for fight! ♥


Dagen idag kommer väl se ut som vanligt. Kommer väl inte hända allt för mycket. Tänkte jag skulle fortsätta med min lista "30 dagar" , har ju kommit efter hur mycket som helst. Men känns som att jag fått tillbaka insperationen att skriva nu :) ser verkligen fram emot att få dela min resa här med er!


Kommentarer
Novembersara.

SV; TACK snälla du =)

2011-12-20 @ 13:02:30
URL: http://novembersara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0