Operation ombyggnad

Jag vet, jag vet! Jag är usel på att skriva. Men nu är det snart nyår, alltså ett nytt år, nya krafter! Och jag har bestämt mig! Detta är inga simpla nyårslöften, detta är saker jag SKA klara av! Det är inget snack om saken, jag har bestämt mig.

  • Gå ner 15 kg.
  • Ändra livsstil, och allt för att kunna uppnå ovanstående punkt.
  • Sköta mina tänder och ansikte, ex ta bort smink innan jag går och lägger mig.

Tre enkla saker.. Eller? Men att gå ner i vikt. Det SKA jag. & detta relaterar i: att jag ska bygga om min blogg. Det ska bli helt ny design, och med en meny då man väljer mellan att läsa om min viktresa, eller om mitt övriga liv. Så fort det trillar över och blir 2012, och jag införskaffat mig gymkortet - då börjar min resa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0