Julafton

Igår var det julafton, kändes inte som det för fem öre! Kändes som en helt vanlig dag! Men dagen var endån helt okej. Tänkte iallafall lägga upp lite bilder på mina älsklings pojkar när de öppnade sina paket, & året sötaste Jultomte :) ♥ sen vad jag fick.

Är nöjd över mina julklappar iallafall. Fick smörgåsgrillen av min syster. Våffeljärnet av mamma och pappa - jag samlar på Chilli serien, och nu har jag nog nästan allt tror jag ;) Sen fick jag även 3 Angelina Jolie filmer av mamma och pappa, då jag samlar på filmer med henne! Fick bara en paradis av Andreas, då jag tidigare redan fått min julklapp - som bestod av en bilsterio :) sen pengar och lite småplock sådär.

Kan inte annat än älska min lilla valp! Han fick sig en liten tomtedräkt av min syster, och han bara accepterar att ha på sig den, så söt var han! :) min lilla tomte ♥ Sen som ni ser på bilderna så fick de ett jääääättestort ben av mig ;p haha, det räcker nog till nästa jul xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0