Julafton snart..

Jaha, då var det julafton på lördag.. Känns inte som det. & jag tycker inte heller om julafton, så det känns inget speciellt med det. Kan väl vara kul att få paket, men det kan man ju vilken dag på året annars oxå? Och julmaten? Den går oxå att äta annars. Men blir nog roligare när man får egna barn :')

Just nu sitter jag och lyssnar på Idolvinnaren Amanda Fondell, hennes debutalbum. Hon var inte så dåligt trots allt :) men så tycker man väl om alla som vinner. De blir bättre efter ett tag. Jag ville iallafall att Moa Lignell skulle vinna! ♥




Imorgon är det städning som står på schemat. Måste ju vara fint till jul ;) haha. Kanske skulle ge sig på att baka lite med? Det är ju alltid roligt :) På fredag ska vi åka till farmor och äta julgröt :) det ser jag faktiskt fram emot, alltid kul att träffa lilla farmor ♥

Nu ska jag gå och se varför min lilla skällande valp inte kan vara tyst ;o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0