En grund

Nu.. tror jag iallafall att jag har en grund! Mycket av det jag tänkt göra kan jag inte riktigt göra när jag inte har börjat min resa än ;) Men det börjar kännas bra.. och jag är helt trött i huvudet. En sak är säker iallafall: är riktigt taggad på att börja min resa! Men ska inte tjuvstarta, känns inte rätt. Så jag börjar - direkt när jag köpt gymkort. Troligtvis första veckan i januari! Så med andra ord: om 2 veckor!

Som jag skrev igår, så vet jag att jag inte har skrivit på jättelänge. Och det har väl hänt endel nu med. Men jag orkar seriöst inte just nu. Kortfattat så har jag fått gå bredvid på ett nytt ställe, även då som personliga assistent. Trivs skitbra och har fått ett par tider då jag ska få jobba :) annars så hände det inte så mycket i mitt liv.

Julafton på lördag, känns inte som det. Inte heller att det är ett nytt år nästa vecka.. Jag ska iallafall jobba nyårsnatten! Så blir inget firande för min del ;) jaja. Samla krafter! Jag lovar att det bli mer livfulla, roliga inlägg nästa år! ♥ mer bilder osv. Så om jag inte har orkat skriva något innan: så ses vi i år 2012!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0