Äntligen! :D

Nu har vi äntligen kommit till ro i lägeneheten & har bott där i 5 nätter :D känns underbart! Just nu är jag hemma hos mamma för hon ska hjälpa mig med läxor.. Har tyvärr inget bredband i lägenheten ännu, men var och beställde det igår, då det blir inkopplat den 20/4, alltså om dryga två veckor.

Men i lördags gick flyttlasset :D åh kändes så himla underbart!



Efter att vi lassat av allting i lägenheten så åkte älskling, pappa, dennis och hämtade soffan :D Farfar och jag stannade kvar för att sätta ihop sängramen och lägga i sängarna. Sen bestod hela lördagen av att pyssla och packa upp allt :D på kvällen gjorde vi tacos och Annie & Anna kom o hälsade på en stund :)

Sen på söndagen åkte vi o hämtade lite saker som jag glömt hemma hos mina föräldrar. & då såg jag att de redan hunnit mublera om i mitt gamla rum, så nu ser det ut såhär :)





Men nu till det ni förmodligen har väntat på, bilder från lägenheten! ;D



Såhär ser det ut direkt när man kommer in, ska sätta upp en hylla och spegel på väggen ni ser på högersidan här. Ser en liten skymt av soffan i vardagsrummet ;)



Från andra hållet av hallen :)



Här har vi köket från ingången, (lite mörk bild..) ska byta ut köksbordet mot ett barbord framöver. Det ska även upp en tavelhylla med de två kaffetavlorna jag pratat om :)



Här i vänster hörnet ser ni en utav våra saker från chilliserien ;) alltså den efterlängtade kaffebryggaren! Haha.



Mot ingången.



The master bedroom ;) haha. Här är det inte heller klart. Tvn, som nu står på den vita hurtsen som skymtas lite i hörnet, ska upp på väggen. Och det ska även upp en jättestor spegel med :)



Badrummet :) asgött med badkar tycker jag, men det tycker inte min sambo - men han får nöja sig ;)



Vardagsrummet, väldigt mörk bild såg jag nu.. Men tvbänken ska bytas ut, det ska bli en stooor sak :p där borta i hörnet som ni ser en bokhylla, där ska det vara ett litet skrivbord. & gardiner ska upp med (a)



Och sist, men absolut inte minst, soffan :D Här ska även soffbordet bytas ut, det ska bli lägre och förmodligen blir det blankvitt :) borsta i hörnet där ni ser en hel del fyttkartonger, som nu då är upplockade. Där ska det vara ett matsalsbord hade vi tänkt :)

Så ja, ni får väldigt gärna kommentera och skriva vad ni tycker. Lägenheten är på långa vägar inte klara än. Men vi är på god väg :) man kan inte ta allting på en gång! Men sedan jag tog bilderna har det redan kommit dit lite fler inredningssaker (: och det kommer bli mer information om allting sen när vi får bredbandet inkopplat!

Imorgon blir det lite inflyttningsfest, inget stort & det blir förmodligen utgång. Men trevligt kommer det bli iaf :)

Ska bara meddela att jag kommer göra två nya kategorier - sambolivet & inredning. Hörs mer efter den 20:e! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0